Equipamento: Arquivo Histórico Provincial de Pontevedra
Arquivo Histórico Provincial de Pontevedra
En novembro de 1931 déronse os primeiros pasos para a creación deste arquivo, e en 1934 ingresou o primeiro protocolo nun local provisionai cedido pola Delegación de Facenda. Foi no ano 1960, baixo a dirección de Raquel Lesteiro López, cando o Arquivo se traslada á súa sede actual, na coñecida como Casa dos Fonseca. Este inmoble foi construído en 1910 e adquirido en 1955 polo Ministerio de Educación Nacional. O Ministerio de Cultura encargaríase de reformalo entre os anos 1993 e 1996. Na actualidade está dedicado unicamente ao Arquivo Histórico Provincial.
Contidos do equipamento:
Dispón de fondos
- Arquivísticos
- Bibliográficos
- Cartográficos
- Fondos especiais
- Fondos de arquivo de imaxes
Conta con fondos de carácter público e privado. As datas extremas da documentación recollida van do século XIV ao XX.
A biblioteca do arquivo conta con máis de 3.000 monografías e 300 títulos de revistas.
Titularidade e xestión
O Ministerio de Cultura é o titular deste arquivo, xestionado pola Consellería de Cultura e Deporte.
Servizos
- Biblioteca especializada en arquivística, fontes documentais, historia -esencialmente local e provincial- e ciencias auxiliares da historia
- Servizo de lectura de microformas
- Sala de consulta e de lectura, con 20 postos
- Reprografía de documentos
- Dixitalización de documentos
- Lector de arquivos dixitais
Acceso ás instalacións
Libre
Espazos
- Metros lineais de andeis: 7.000
- Superficie en metros cadrados: 1.517
- Número de postos: 20
Datos de contacto
Dirección: Paseo de Colón, nº 4 – 36002 Pontevedra
Teléfono: 986 852 118
Fax: 986 852 118
e-mail: arq.historico.pontevedra@xunta.es
Responsable: Carmen Luisa Corgo Solleiro
Directora
Atención ao público de luns a venres, de 8:30 a 20:00h.
Nos meses de xullo e agosto, de luns a venres de 9:00 a 19:00h.
O Arquivo permanece pechado durante os festivos nacionais e os días: 17 de maio, 25 de xullo,
Mércores de cinza e 11 de xullo.